onsdag 10 december 2008

Hej hej!

Vart en trevlig dag på jobbet idag, Lucia kom å jag blir alltid lika imponerad av hur duktig de är på att sjunga. Mckt trevligt...
Imorgon är jag ledig från jobb så då ska jag försöka spendera tiden vid datorn med skolarbete...

Idag har vi haft "fredagsmys" haha, jag jobbar jue på fredagkväll så vi tog det nu istället...Tacos och snickerstårta i efterrätt...haha I know, jag var inte särskilt svårövertalad när barnen önskade detta idag, nu sitter vi framför pettson o findus och ska snart kolla julkalendern = jag får sova 10 min ;)

Ikväll blir det bara en lugn och skön kväll, det känns verkligen inte helt fel. Tänkte läsa lite och släpper huvudvärken, kanske jag slår upp körkortsboken så jag blir klar ngn gång. Dags för ett körkort snart nog, känner jag :) Men det går segt, blir liksom bortprioriterat av olika anledningar mest hela tiden...

Ha nu en fin kväll....
Ha det gott, igelkott!

Inga kommentarer: