fredag 12 december 2008

Så fiiina!

God morgon!

Nu har jag varit och tittat på underbart söta lucior, tärnor, tomtar och min egen lilla stjärngosse på dagis. Det är så myyysigt :) De hade gjort så fint m julgran, dukat fram lussekatter....Lite roligt är det med alla utlandsfödda barn, hehe, blir ganska roliga kontraster...en av småttingarna var så sööt! Ja, de är jue fina allihopa förstås!

Nu ska jag sova ett par timmar och ladda för kvällens julbord ute på Fune, brukar bli jätteroligt när jag är på plats, men helst av allt skulle jag vilja vara hemma ikväll, men men...sista dan jag jobbar innan jul iaf, nästa vecka blir det studier, knäckkokning å sånt också mys med familjen. Känns helt fantastiskt att "bara vara" veckan innan jul!
Dock superglad att jag har möjligheten att jobba oxå, det är så många idag som inte har ngt alls och jag har två jobb (dock bara på timmar) samt heltidsstudier, det är faktiskt jätteskönt! Jag är jättetacksam, men jag vet även att det finns en anledning till att jag får jobba så pass....Haha, så var det, det där med ödmjukheten *skratt* Har aldrig varit mina starka sida?!!

Och ni som följer denna sida, kanske kommer ihåg att jag önskat mig snö, mckt snö denna vinter. Ser ut som att jag får det jag önskat :) Jättemycket snö som kom igår och fortfarande faller. Underbart!

Har även fått låna en kamera så snart kommer det bilder! Jag ville inte gärna missa att få ta lite fina bilder på dagislucian.

Ha en jättefin och mysig fredag, så ska jag ge järnet om några timmar och (som alltid )göra det bästa julbordet ever *fniss*

Fredagspussar....

Inga kommentarer: