onsdag 24 december 2008

En fin jul, trots en hemsk förkylning och inga smaklökar...

Så då lider julaftonen mot sitt slut...Det har varit en toppenmysig dag, med familj, mat, godis, klappar och tomte!

Barnen fick bla ett nintendo wii från oss, Saga fick pet shops från både mormor och farmor och hamnade i himmelriket :) Hon fick även en kamera och mycket annat smått och gott. Oliver fick skridskor och en stereo, robotar och alldeles för mckt annat.
Även jag fick ett par finfina skridskor från barnen, en supermysig pyjamas, samt en spaweekend innehållande allt på Södra Berget i Sundsvall...OJ, är allt jag kan säga! Superglad för allt, men har nog inte smällt allt än. Vi vuxna brukar liksom inte köpa julklappar till varandra, utan vi satsar på barnen. Men jag tackar inte nej!
Nu sitter jag halvt utslagen i soffan efter alldeles för mckt mat, kanske en snaps för mycket (där kom tröttheten in) och en liten Saga som avslutade kvällen kl 22. med att tappa en tand och gråta en hel kaskad av tårar...

Imorgon så hoppas jag att jag är frisk, har just nu lite feber och är genomförkyld *suck*. För imorgon ska vi träffas hemma hos oss några stycken, för att sedan gå ut på krogen, vi har köpt förköpsbiljetter till J&H så där hamnar väl vi. Just nu längtar jag inte ett dugg, men det blir nog roligt imorgon??!
Ska hur som helst vara hemma hela förmiddagen och spela spel med barnen och låta dem "poa" med sina nya julklappar...

Hoppas ni också haft en fin dag!
Julkramar från mig...

Inga kommentarer: