lördag 27 december 2008

Lördag efter jul...

Halloj!

Så har ännu en dag försvunnit, dock en mckt trevlig dag!

Var hemma på fm och tog det lugnt bara. Kl 14.00 var vi på plats i vackra Söderala kyrkan för dop av Elias, många gäster, snälla barn (inte bara våra *L*) och mycket gott att fika, begav oss sedan mot E-center för en mindre matpåfyllning oxå hem och lagade tacos, efter maten satte vi oss allihopa och spelade spel som barnen fått i julklapp...Nu ligger de, jag har kört i gång en tvätt och M har diskat en super jätte disk... Resten av kvällen blir lugn. Imorgon ska vi ut t Söderala en sväng och fira farfar Bosse, sen blir det väl en tidig kväll för på måndag är det dags för mig att jobba och då börjar jag 07.00. Det här med ledighet är jag numera lite kluven till, känns som man är ute och "flänger" precis hela tiden. Trevligt, men man börjar känna sig lite sliten *L*

Lägger ut bilder från dopet (Saga har agerat fotograf!) samt lite bilder från våran julafton, jag var så exalterade över vår trevliga juldag *skratt* så jag glömde lägga ut bilder från julafton, men här kommer de :) Dock bara ett fåtal bilder...


Lägg märke till Sagas "mammagener" *skratt* här har vi nu bytt om till en betydligt bekvämare outfit..Slut på finkläderna.


Dopet av Elias Hagström!!
















Ja, men det var väl vad fröken Grälls hade att tillföra och bjuda Er på denna kväll till ära ;) Ha nu en fortsatt härlig kväll, nu ska jag iaf lägga omkull mig och läsa lite lördagsbilagor....
Stora kramar till Er...

Inga kommentarer: