tisdag 23 december 2008

En riktigt fin jul önskar jag Er!

God Jul på Er!

Så sitter man här några minuter före midnatt mot julafton!
Har varit en hel del att göra idag, men faktiskt ingen stress utan bara så där ändå. Haha ni fattar va??

Har dukat bordet till imorgon bitti då svärföräldrarna kommer på grötfrukost, så hinner vi mysa lite extra med barnen imorgon. Oj oj oj, nu visar sig min framförhållning på sin bästa sida *skratt* att det inte har fungerat så här med studierna ???
Maria och hennes mamma kom på em idag, vi fikade och barnen fick jättefina julklappar! Barnen fick naturligtvis även de lämna julklapp till Maria. Det var supertrevligt och jätteskoj att Gunilla var med, för det är inte så ofta jag/vi träffar henne.
När de åkte hem, så dök min äldsta lillasyster upp för att lämna tillbaka lite kläder hon lånat *skratt* Hon slog sig ner i soffan hon i godan ro och där fick hon väl sitta *L* Vi andra stökade vidare vi...
Kvällen har gått åt till uppesittarkväll, barnen fick vara med första 2 spelen, sen gick vi och la oss, också läste jag ur Nils Karlsson-pyssling boken för dem. De var så himla uppe i varv :)
Men de somnade skönt ganska fort...
Vill önska Er alla en underbar och fin julafton. Hoppas Ni kommer få mycket kärlek och glädje, vad Ni än kommer att göra denna dag!
Julepussar från mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas ni får en härligt fin jul där nere!! Kram!!!!