torsdag 18 december 2008

God Morgon :)

Morning!

Inatt sov jag före 01.00 och det var så skönt :) Inte ofta det händer vare sig jag jobbar eller inte :/ Har alltid gillat lugnet och tystheten när natten kommer...Jag har svårt att komma ner i varv, jag har alltid gillat senkvällen och tidig natt bäst, haha, men tydligen inte när jag är på krogen, för då vill jag minsann alltid hem innan det stänger ;) *skratt* förstår inte alls hur jag är "funtad"...

Idag blir det lite check av skolarbetet, hur jag ska lägga upp det, så jag kan genomföra uppgifterna på bästa sätt.

Har tänt ljus, tagit en kopp te och bara myst en stund. Njutit av att se morgonen vakna till liv och njutit av att fått iväg min familj till sitt...alltid smått kaotiskt här, varje morgon likadan, ni som har eller har haft barn och stressad gubbe, vet nog precis vad jag menar,haha...

Ska dock börja dagen med att baka "funelimpa" som är så otroligt god! Tänkte ha en till julaftonsbordet här hemma ( jag fryser den naturligtsvis fram till dess) och en att smaska på nu, innan :)

Vill bara önska Er alla en fin torsdag! Idag är det bara 2 dagar kvar innan barnen går på jullov! :) Hoppas nu bara på mycket mer snö!
Kram...

Inga kommentarer: