måndag 15 december 2008

Sköööön dag!

Hej på Er!

Sitter precis och ska mumsa i mig sista resterna av äppelpajen sen i lördags :)

Dagen har vart ganska händelselös, men väldigt skön!!!

Var iväg vid två-tiden och hämtade hem barnen, poade lite här hemma, sen kom farfar och hämtade Saga så åkte de iväg på skytteavslutningen. M var jue på julbord, så då fick farfar rycka in istället. Hon kom hem helt lyrisk över att ha vunnit två priser baserat på hur bra de skjutit under säsongen och de hade fått "tomtegröt", skinkmacka och bullar...

Resten av kvällen har jag slagit in julklappar...förstår inte hur det kan bli så mckt varje gång...och då är jag/vi ändå inte klar än...*L*

Nu ska jag prata lite m gubben som precis kommit hem från julbordet och sen hoppas jag väl på en god natts sömn..Önskar er detsamma!

Pussar till Er...

Inga kommentarer: