måndag 31 januari 2011

Filosofen filosoferar...?

Gokväller på Er...

Hur kan man sakna något man aldrig haft lr ens vet om man vill ha?
Man kan ju tro att man vill, men hur vet man? Å hur tusan kan man då sakna å känna sån enorm tomhet? Märkligt, kan jag nog tycka...
Är tron, viljan lr d sunda förnuftet om vad som är rimligt, starkast?

Hur vet man liksom???


Idag, har vi haft tjejdag här hemma, tonat håret på dottern, haft ansiktsmask å fot"inpackning", målning av naglar, jäpp hela kittet...Å som dottern myste, jaadå, jag med :)
Imorgon vabbar pappan å jag far iväg och jobbar heldag jag :) Kör m lite varannandagsprincip lr nåt?!

Till helgen, blir d utgång m lillasyster som fyller 18!!! om 1½ timme...

Grattis älskade fina Amanda!
samt en av de fina som skulle varit hem förra helgen m inte kom då, samt några andra väldigt underbara vänner, som jag träffar alldeles för sällan, ni vet såna människor som man blir varm i hjärtat och själen av att spendera tid med *längtar*

Nu, leta täckisar å lite annat jox som ska m till jobbet :)

Kramar...

Inga kommentarer: