torsdag 20 januari 2011

Gokväll på Er...

Nu kan jag äntligen få berätta för Er, om det "stackars" brevet jag väntat på så länge...

Ett brev från polisen som innehöll uppgifter på att jag inte finns registrerad ngnstans i brottsregistret...

Jahapp, näe inget märkvärdigt alls, men...av stor betydelse för mig...
tack vare (dels iaf) detta brev, har jag idag gjort min första vikarierande arbetsdag som fritidsfröken :)
Tänker inte säga så mkt mer om det, mer än att jag är uberglad och tycker detta är hur spännande å roligt som helst...
Men jag lovade tidigare att berätta när allt var klart och.... det verkar det ju vara nu *L*
Så nu slipper ni fråga/ fundera mera (om ni ens gjort det), men att brevet stått högt upp på min önskelista kanske Ni kan förstå?!

For å hämtade hem sonen efter jobb, köpte m oss pizza hem för att fira lite å mysa lite, Kom hem t dottern som hade dukat så fint och tom laddat kaffebryggaren *glad mamma*, vi åt, gjorde läxor, gosade ner oss i soffan och nu har kidsen lagt sig och jag ligger rätt trött jag med i soffan,haha...

Gubben är i Gävle på ngt galej/träff/ konferens...kärt barn har många namn *L*
Tycker dock inte att d känns jättekul att han ska köra hem mitt i natten, så jag hoppas att han stannar hos Maria å lånar soffan över natten...Annars läre jag väl vara vaken, nja åtminstone halvslumrandes liggläge i soffan, t jag hör nyckeln i dörren ;)

Imorgon, ja det är imorgon det å tills dess är d långt,
så nu bad, mysstassen och ngt bra?! på tv:n får förgylla min kväll.

Kramar...

Inga kommentarer: