torsdag 13 januari 2011

Ouch!

Men hej å hå...

Tror inte att jag är att leka m imorgon ;) Redan innan jag kommit upp ur vattnet idag, kände jag av den berömda träningsvärken *hrmpf*
Välkommen då, eller vad säger man??
Funderar hur mkt man måste träna egentligen för att slippa, tja åtminstone den värsta träningsvärken?
Lite värk känns jue sådär duktigt bra, men d här...blaj å blä!

Avnjutit en himmelstrevlig lunch m en fin vän idag, men den stackars lunchtimmen hon kunde undvara var jue alldeles för kort ;) Hade ju hur mkt kvar som helst att prata om *L*

Vad morgondagen erbjuder mig vet jag inte riktigt än, men helgen kommer bestå i grymma monsterpass ute på Fune! Trött kommer jag att bli, men d kommer även blir roligare än vad jag blir trött...Ska även få jobba m en urgullig tjej som inte varit där på ett tag, ser jag fram emot :)

Men nu mina fina, har jag pratat bort en lång stund i telefon m goa vännen, druckit upp mitt te, dags för mig nu, att lägga omkull mig i soffan ett tag innan natten kommer å tar mig långt bort...

Kramar...

Inga kommentarer: