söndag 30 januari 2011

Bakterieskräck!

Hej hopp...

Var på middag igår, när 3 av barnen väldigt snabbt blev dåliga, ett av barnen vart dålig redan när hon kom in i köket å kände matlukten (tacos) så vi var hemma redan 19. 30...Hann bara hem så var det min tur :( Dock så klarade jag mig m en omgång, sen har d varit lugnt för min del...Hmm..var kanske inte så vi hade tänkt oss kvällen ;) Men d var jue trevlig så länge d varade...

Dottern har hållit igång hela natten *stackars* men egoistiskt sett är d skönt m stora barn, för hon fixar d mesta själv...
Idag är d mao storstädning, renbäddning och jag har nyss näckat och skurat väggar, element å hela köret i badrummet nere, hahahaha...måtte varit en syn för gudarna? Men nu är ju även jag ren å fräsch (avslutade m en dusch av mig själv, såklart)
Hahaha...ja vad gör man inte...

Em, 18-års kalasande hos fina syster å till Sagas stora bedrövelse, ska hon få ligga hemma å kolla film medans vi smiter iväg å firar lite...Å nu,,, tycker jag verkligen synd om dottern...Men pojkarna här hemma har inte visat en tillstymmelse t att blivit smittad :) Tack gode för den!
Nu, tvättuppdelning å fortsatt storstädning...

En fin söndag önskar jag Er!
Kramar...

Inga kommentarer: