söndag 16 januari 2011

Nymanglad...

Gokväller...

Att jobba 26 timmar på 2 dagar är jue eg. helt vansinne...
Helt tvärslut!
Jag vet, jag kunde tackat nej, så d är självvalt, men ett jobb är ett jobb å jag är jue inte sjuk så då finns det la ingen anledning att tacka nej?

Tur att såna här helger inte förekommer i vanliga fall ;) Helt manglad rakt igenom, från hjärnbarken t svullna fötter..

Nog om det.

Kom hem, kramades m mina barn, tog ett skönt bad, somnade på soffan å ja där befinner jag mig fortfarande, ska strax flytta över t sängen...

Till veckan, ja, jag väntar fortfarande på brevbäraren :/
Jag blir återigen universitetsstuderande på heltid, fast på "hobbynivå", jag ska läsa på sidan av jobb, så d blir lite tufft känns d som...
Men d måste gå...Å då gör det det!

Men nu mina fina, så orkar jag inte mkt mera idag...Återkommer m full kraft imorgon.

Kramar...

Inga kommentarer: