lördag 8 januari 2011

Vänner...

Vad vore väl livet utan vänner?

Jag har spenderat eftermiddagen å kvällen med riktigt goa vänner...
Ni vet, såna vänner där man kan öppna dörren i trosor å linne eller långkalsonger å fleecetröja å de skulle inte ens rycka på axlarna :)
De skulle bara klampa vidare in i hallen å börja skrota omkring härhemma...

Avslappnat, ja, jo men d är så jag vill att mina nära ska känna när de kliver in här...
Man får vara som man är i detta hem :)
Nu skulle jag kanske inte öppna dörren halvnaken, men Ni förstår poängen?

Avslutade kvällen med att prata bort en lååång stund till m en annan finaste vän...
Vad som avhandlades? Haha ja ni, ett cheesecakerecept har diskuterats å klurats på länge nu...mer behövdes inte för att jag ska uppskatta den fina vänskapen som finns mellan oss...

Men nu är d hög tid för lilla mig att sova, efter föregående natt så har jag en hel del sömn att ta igen *L*

Kramar...

Inga kommentarer: