fredag 14 januari 2011

tråkelitråk...

Jahapp, nu blev d kväller...

-20 här just nu å vet ni, jag tror inte d är särskilt mkt varmare kl 06, när jag ska iväg å jobba *burr*
Pizzan uppäten, ölen uppdrucken, jobbkläderna framtagen...

Tråkigare än trist på tv:n, så jag tror helt sonika att fröken här, går å tar ett långt, skönt skumbad :) Japp, så får d bli ;)

Många av Er har liksom jag haft problem m fejjan idag?!
Helt sjukt vad "beroende" man blir av detta fenomen lr vad man nu ska kalla det?
Även fast jag insåg att DET GÅR INTE att logga in idag, så har jag varit där å loggat in, väntat, suckat lite, provat igen, gjort annat, gått tillbaka, börjat om proceduren...

Skrämmande sjukt, när man tänker på det...
Nu när d funkar som d ska, då bryr jag mig inte?!

Så nu, bada :)
Gonattkramar...

Inga kommentarer: