fredag 21 januari 2011

Good friday!

Eller nåt?!
Vaknade imorse, med den mest onda halsen i hela världen :( Täppt i näsan å allmänt down...
Har iaf lyckats uträtta "lite ärenden", ska om en stund hämta hem sonen tidigt, hämta ut paket på posten och handla hem lite middag...vad nu fantasin ska fixa för middag?
Hmm, en sån där dag när jag vill ha allt å absolut ingenting???

Imorgon, fest på Ferdinand, ca 200 anmälda m tacobuffé å trubadur, snälla mamma ska vara barnvakt här hemma å gå hem igen, när ngn av oss åter anländer t hemmets lugna vrå :)
Helgen efter blir d annan fest, å då ska de minsann sova hos återigen, snälla mormor :)
Det tackar å bockar jag för...
Så nu hoppas jag att min "lugna" dag, idag ska ge resultat å låta mig må toppen imorgon?!

Kramar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är hjärtligt välkomna ikväll!
Kram Jonna*