måndag 10 januari 2011

Before and after ;)

Hej,
Ja vad gör man inte för Er läsare?
Jag har aldrig gillat att vara m på kort *hate it* som pesten själv, men bortse från alla miner å fokusera nu på håret...eeh eller nåt?
Tycker ändå inte att korten ger den nya frisyren rättvisa, men så här blir d när man knäpper själv...*L*

Hemma, innan, 17 olika färger, utväxt å virvlar som gör som dem vill, samt slitet som attan...

Så här, har jag "alltid" håret... *lämpligt*
Anna, har färgat å färgat mera, klippt å trixat till en kund, mig, som inte är helt lätt att ha att göra med ;)
Kort i nacken, "framåtliggande" stuk å längre lugg å endast 1!!! brunröd nyans...
well, jag är jättenöjd eg. men i vanlig ordning behöver jag känna in lite...



Så det var det besöket...
Nu har posten anlänt, men Icke ngt brev av betydande karaktär idag :(
Nu, lite umgänge m mina finaste barn :)
Kramar...

Inga kommentarer: