fredag 7 januari 2011

Mamma är helt enkelt bäst, måste jag jue vara?! *L*

God härlig fredag :)
Vet inte vad som hänt men vi bara sover å sover här hemma ;)
Ok, nu skjutsade jag hem en kompis precis mitt i natten, men sen sov jag t 10!!!

Annars...
Jo, idag ska vi ha "middagsbjudning" som det så fint heter på vuxenspråk ;)
Ett par fina kompisar dyker in på em/kvällen för lite tacos å vin.
Lättsamt, prestigelöst å trevligt som tusan :)

Barnen i hemmet är tröttare än mamman å har en aning svårt att hålla sams, men nu tittar de iaf på en film (en stund? ) å det blir jag såå väldigt glad för, några minuters återhämtning för de utslitna vuxna ;)
Kan konstatera att det är slitsamt att vara ledig å ha jullov, känns som ett paradis på jorden att skolorna drar igång t veckan igen..tjoho :)

Observera här:
Att jag älskar mina barn mest av allt i detta liv, uppskattar kvalitetstiden med dem himmelsmycket,
men...
nu har jag nog fått en överdos av mammafrågor, mammarop, mammahjälp, mammahäråmammadär överallt å ingenstans...*phu*

Nu måste jag visst sluta för nu kommer sonen med en ny fråga...

Kramar...

Inga kommentarer: