torsdag 13 januari 2011

Morning glory...

Morning :)

Idag är jag trötter...Har sovit lite sisådär inatt å d är jue mindre bra...
Satsar iaf på en superhärlig dag...lite träning, lite lunch m en fin vän för att fortsätta m att åka upp å simma några längder...

Träningen börjar te sig som så att kroppen börjar ngnstans?! ställa in sig på träning och jag behöver??? den, men...även som så att jag går och är ständigt mör i kroppen ;)

Det låter kanske som softa dagar å jaa, det är det,
Man måste ju göra d bästa av dagarna som kommer,
även om högsta önskan från min sida är att få fler timmar på jobbschemat, men nu är d inte så, januari har alltid varit en mindre braig månad på min jobbfront...
Men ngn gång lossnar nog d också, tills dess träningstid å lunchdejter m fina vänner :)

Ha en finan dag!
Kramar...

Inga kommentarer: