lördag 1 januari 2011

1 januari 2011...

Näe, men om vi tar och välkomnar denna dagen, detta året med ngn halvslagsvariant av magsjuka?!
Om man nu kan ha den formen ;)

Hade en fin kväll igår, åt gott, drack gott å trivdes ypperligt i sällskapet som jag befann mig med,
Kidsen höll ut å var med å skålade in det nya året, eller ut det gamla, därom tvistar den lärde ;)
Jag sände luftburna nyårskramar, pussar å allt vid tolvslaget till de jag inte gavs möjligheten att fira denna afton med, lite smällare skjöts av och sen for vi hemåt m två små tröttisar...

Natten blev illamående, m huvudet mot/i toaletten mer än en gång...
Mår ngt bättre, lite skakis...men den här nyårsdagspizzan som är obligatorisk får nog faktiskt skippas för min del...

Så vad säger man?

Välkommen 2011 :)

Kramar...

Inga kommentarer: