söndag 2 januari 2011

Lite bloggförändring...

Ok, nu är julen över för denna gång å då måste jag ta bort den röda "inredningen" från bloggen ;) Å blått blir väl bra, med tanke på all snö å kyla?!
Spotify:ar för fulla muggar och lägger in lite bilder till Er från mina mellandagar å nyårsafton *L*
Jag, när jag "skrotar" hemma som mest ;)
Snö på baksidan...

M och O
Två fantastiska grytor, som var ubergoda...
Förskräckligt kort, mest taget för att min andra chef som inte var där skulle få se att jag kan bära 4 tallrikar ;) (bildbevis mao)
Tjejmys...
Den bästa bilden jag har på förrätten på nyårsaftonen, innan den vart gratinerad dessutom...

Nyårscheesecaken...
På väg till festligheterna :)
Mina vackraste :)
Spännande grejer ;)
Hemma å ombytt igen ;) Dessutom dålig som f*n där...

Nu ni Mina Fina, ska jag krypa ner i badet strax om jag kan slita mig från musikens värld, nu har jag spårat mig vidare på gamla klassiker, som Lita Ford:s "Close my eyes forever"
Den ska jag nog drömma mig långt bort till inatt när jag sluter mina blå...
Kramar...

Inga kommentarer: