lördag 22 januari 2011

Festlig lördag :)

Morning alla härliga...

Halsen har bestämt sig för att j*las med mig in i d sista å jag har bestämt mig för att inte kapitulera, haha...tror ni min vilja kommer vinna över fysikens spelregler?

Ikväll stavas ordet iaf FEST å det blir skoj, skoj, skoj!
Ska till fina vänner innan för en liten drink/öl lr vad man nu väljer att förtära innan...
Oxå ska jag fixa lite tacos t kidsen å snälla mamman (mormorn), så de får lite mysigt de med...
Ja, ja, "barnvakten" kan själv, men när hon är snäll å kommer så kan väl jag vara snäll på mitt vis å förbereda middag?

Det stora problemet för kvällen, är jue så tjejigt så det skriker om det,
Vad ska jag ha på mig???
Och för denna gången säger jag inte, jag har inget att ta på mig...
Utan:
Jag kan inte välja bland de nyinköpta klänningarna, toppen, spetsöverdelen, vad som blir bäst, hahaha....Fjams...

Nu, läsa lite lokal morgontidning, dricka en kopp kaffe till å bara skrota omkring :)

Ha en underbarans lördag!
Kramar...

Inga kommentarer: