fredag 28 januari 2011

En del saker är svåra att få...

Smyger mig in här, totalt mitt i natten ;)

Spenderat kvällen m spotify, räkningar, papper mer papper å usch :( Sånt där gillar jag inte alls...Jo, spotiy gillas mkt *L*
Morgondagen består i att hitta present t Olivers kompis, samt lillasyster som blir 18!!! på tisdag, men vi firar henne i helgen, då ingen i vår familj har tiden en tisdagkväll, men firas ska hon :)

Blir ingen utgång imorgon, skönt på sitt vis, men skitpisstråkigt iaf...Jag ville ju...Hade ju sett fram emot....Jajajaja, vad är väl en bal på slottet?

Däremot, så blir det tacos hos fina Anna å Tomas m kids, kanske lite vin, men framförallt, en toppentrevlig kväll, så jag behöver inte sörja särskilt mkt över den inställda utgången :)



Nu är timmen slagen läggdags för länge sen, 01.33, så nu tassar jag mot tandborsten å stupar sen i säng...
Kramar...

Inga kommentarer: