söndag 23 januari 2011

Hej,

Hade en mkt skojig å väldigt lugn kväll igår...Lugnare för mig än för väldigt många andra ;)

Lugn i bemärkelsen att jag inte mådde så himmelens bra :( Så alkoholkonsumtionen byttes mot cola å vatten, framåt lite senare på kvällen...

Vaknar idag å halsen är jue inte ett dugg bättre än igår, vilket börjar kännas oroväckande illa, (halsfluss??) å det blir jue inte bättre av att veta att jag har jobb inbokat denna vecka, som jag för allt i världen inte har några planer på att inte fullfölja :/
Sticker i huden gör det också, så där som det gör precis innan febern slår till :(

Men, men jag får la avvakta ett par timmar till för att se åt vilket håll det går åt...

Dagen bjuder mig på vila, tvättstuga å lite annat jox. M å Saga tog en promme t tempo i Vågbro och sonen tog m sig moster på långpromme t B.Hus för att handla lego?!
Så just nu, kapitulerar jag och lägger mig på soffan :)

Kramar...

Inga kommentarer: