onsdag 19 januari 2011

Godmorgon...

Vilken oväntad dag å kväll d blev igår,,,på ett braigt sätt :)

Jag fick det efterlängtade brevet, så toppenbra så ni kan inte förstå ;)

Fick m oss Maria hem på middag, ungarna var överlyckliga förstås å även jag var nöjd.
Vi åt, drack kaffe, pratade å surrade hela kvällen, insåg att hon inte skulle åka hem t Gävle för att gå å lägga sig direkt för att kliva upp å åka tillbaka t jobbet igen,,,*helt onödigt*
kidsen ännu mera lyckliga när de insåg att deras Maria, skulle sova kvar i "gästrummet" :)

Ja, nu håller jag bara tummarna på att allt lossnar idag, lr åtminstone denna vecka, jag behöver och vill så gärna få lite struktur å ordning i mitt liv nu, Jag förtjänar faktiskt att få lite medvind, har "jobbat" så enträget i hård snålblåst länge nu....

Ha en himmelsfin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: