fredag 14 januari 2011

Väntan, min akilleshäl...

Hej å hå...

Vaknade t en tristareäntristastförkylning i morse :/
Å det känns jue lite sådär när jag jobbar hela helgen. Från early morgon t sena nattimmen, för att sova ett par timmar å åter fara iväg å jobba mera...
Jobb= kul som f* Jobb m en superduperförkylning = inte fullt lika kul...

Sådär, nu har jag beklagat mig tillräckligt *L*

Ingen träning idag, som ni förstår, dock lite småstädning här hemma, tvättstugan på em, och hembakade pizzor t kvällen...
Det ligger helt på min nivå, känner jag :)

Oxå väntar jag förstås på den där förbenade brevbäraren, så jag vet om jag måste spendera del av dagen i telefonkö m att efterlysa d jag väntar på...Kanske mer om d senare...
Men just nu, känner jag mig helt värdelös på att vänta *otålig som tusan*

Oj, vart d mer "klagan"? Var inte min mening, men väntan är jue såååå lång just nu ;)

Önskar Er en toppenfin fredag!
Kramar...

Inga kommentarer: