onsdag 2 februari 2011

ett mäkta sjukt inlägg...

Lite sjuk :/

Japp, magsjukan from hell slog till, så intensiv så jag insåg att jag inte skulle ta mig mellan badrum å sovrum mellan gångerna (ca 3 m) så natten mot tisdag "sov" jag på badrumsgolvet, vid 12:e omgången var jag helt borta...vet att jag trodde jag krystade å skulle föda alldeles själv, helt sjukt, vilka jädra krafter...

Magsjukan försvann efter ett halvt dygn, dock lika kraftig hela tiden, då slog kära lilla febern till, upp t 40 grader fick jag å vet ni, jag var så slut efter magsjukan så d var gubben här hemma som krasst konstaterade att nu var jag nog lite väl varm oxå...

Imorgon av förståeliga skäl, hemma från jobbet, men på fredag räknar jag med att kunna gå å jobba igen...nere på 38 grader nu, bara så ni vet ;)

Lördag, barnvakt, utgång, öl...hahahaha...kom igen, fråga på fredagkväll lr lördag, men nu, nähänii....soffan, mysisar, filten å lite isvatten...jotack :) Men,,, det är ju ännu ett par dar kvar tills dess...

Ett himla ospännande å småotrevligt inlägg, men this is it! Det är jue detta som hänt i mitt liv de senaste dagarna...

En fin tjej sa till mig nyligen:
Alltså ditt liv verkar så himla bra på alla sätt å vis, är det verkligen så? Kan man vara så där positiv jämt å bara se d goda i allt...

Näe, de som verkligen känner mig, vet att jag inte alltid är på topp etc...
å nu skriver jag om magsjukan som inte heller platsar i " mitt toppenbraiga" liv, haha...
Fast grejen kanske är att jag försöker se positivt på d mesta, hur jobbigt d än är?
"tack" vara magsjukan har jag gått ner ett par kg till å det är jue inte dumt alls å snabbt gick det oxå...

Gonatt!
Kramar...

Inga kommentarer: