måndag 21 februari 2011

G´day..

Skulle vilja säga att allt är toppen and so on...men alla dagar i livet är inte de bästa...
Denna vecka har jag mkt på jobbet, tre sena dagar
gubben är borta m sitt i 3 av 5 dagar, sonen kommer få vara kvar till stängning av sitt fritids...
3 födelsedagar ska firas, samt ett barnkalas som vi ska ha då, en aning körigt, då jag förväntas fixa d mesta av inhandling, presenthandling, handling t jobb (mitt eget projekt, helt självvalt, kom bara helt fel vecka)...

Ngnstans ska jag hinna baka...Sänk kraven, köp färdigt, nja :/ jag har sänkt kraven å valt bort en hel del bakning till förmån för E-nummer å annat skit, men jag kan inte välja bort allt?

Å nu då mina vänner, ska jag snart sluta beklaga mig, men sonens skola ringde nyss, han mår inte bra, ont i magen (magsjuka?) å där ngnstans faller hela min välplanerade vecka för att lösa allt d praktiska...
Är man sjuk så är man, å det kräver en förälders närvaro när man är 8 år, man behöver bli ompysslad å omkramad...så idag får nog gubben snällt hämta hem honom och sen är det la bara att avvakta för att se åt vilket håll det går???

NU, har jag gnällt av mig!
Lite mer kaffe nu bara, sen jobb för min del :)
Kramar...

Inga kommentarer: