onsdag 23 februari 2011

Ja ni, snart är födelsedagen till ära över...å ja, jo den har varit lååång ;)

Jobbat, stressa för att hämta hem sonen, handla lite mat på vägen, laga maten, äta maten, fika lite m familjen, gonatt på kidsen, upp igen, göra tårtan, ta fram fikabröd, förbereda morgondagens middag, städa lite, ta fram "finduken", ta fram silverbrickan, ballongblåsning, öppna posten, tacka för alla fantastiska Grattishälsningar som under dagen ramlat in på fejjan, fixa matlåda.......................*puh*

Klar :)

Nu ska jag sova å försöka fokusera så lite som möjligt på att jag imorgon ska få äran att vikariera som en fröken i klassrummet :) Väldigt roligt, men även en aning spänd...

Efter jobb, middag m familjen å fina Maria, sen kommer släkten å fikar,
så jag tror på ngt sätt att dagen kommer bli längre för min son än för mig, han är nästan sjuk av spändhet och nervositet för hur hans dag kommer bli *samma varje år*

Men nu, några minuters slöande :)
Kramar...

Inga kommentarer: