söndag 13 februari 2011

Jahapp,
då blev det söndag men än är ju nästan halva helgen kvar ?!

Idag, var det tänkt att jag å Oliver skulle baka lite, men då vår fina äntligen får komma hem/flytta hem till veckan, efter mer än ett år på diverse sjukhus så tog gubben m sig kidsen t Söderala även idag för att städa...Tänkte haka på jag med, men städning och tvättstuga här hemma är oxå ett måste å då blev det till att dela på oss :)

Var dock dit igår (allihopa) å städade, städade å städade lite mer, gubbarna bar möbler å tömde rum då det ska in ny säng etc...jag röjde rummen efteråt...

Em är d badhuskalas på Söderalabadet, därav att båda kidsen följde med ut nu, så är de på plats...Tomt å ensamt här hemma, men rätt skönt ändå...

Så nu ska jag snart slänga ut mattor, bädda rent i sängar, damma, dammsuga å torka golv, släpa ner all tvätt t tvättstugan, rensa å vattna blommor å skotta av vår parkeringsplats så vi kan använda motorvärmaren åsså antar jag att det finns en sopkasse lr två som bör slängas...

Hmm, antar att jag inte kan sitta här å tjabbla å blogga, när en gedigen "måstegöralista" finns?!
Men till kvällen, då ska jag ta det lugnt, färga håret,ansiktsmask å ett skönan bad...
Låter som en bra avrundning på denna helg *L*

Ha en toppenskön söndag, vad ni än fördriver denna dag med...

Kramar...

Inga kommentarer: