fredag 18 februari 2011

Friday night and the night...

fortsätter i det oändliga, tror jag?!

Kom på nyss att jag inte ätit ngn middag??? Kidsen fick fiskpinnar å pulvermos t fredagsmysmiddag... :/ då dottern skulle iväg på disco å vi inte riktigt hann engagera oss i långkok lr vad det nu förväntas vara på en fredag...
Tänkte lite fint att då äter jag senare, men näe...

Anledningen, well, utmanade sonen i Mario Kart, tiden flög iväg, började packa, jaja jag är inte klar än, men hittade då annat att pyssla med, som...
att linda in halsdukar runt dotterns fönsterventil, då hennes rum är svinakallt...
Så där kan jag jue fortsätta länge till, haha, bara tok har jag pysslat med ikväll!

En liten notis bara, som dock tär tyngre på hjärtat än vad jag trodde...
En fd plastpappa till mig, begravdes idag, han blev endast 44 år gammal å det gör mig så ont, när en så fantastiskt fin människa tvingas lämna jordelivet, när han har så mkt kvar att ge, vila i frid!
Detta är dock så pass personligt så det får räcka med en notis...Men att man blir ödmjuk inför livet återigen är ingen överdrift...

Men nu ska jag iaf duscha innan jag kryper ner i soffan en stund; mao somnar på soffan ;)

Ha nu en superfin helg mina vänner!
Kramar...

Inga kommentarer: