måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag, bara en härlig måndag liksom?!

Morning lr kanske mer passande go´förmiddag :)

Vaknar upp å hör hur min dotter snörvlar...själv vill jag inte känna efter men jo, jag snörvlar nog på rätt bra idag jag med...
Hujedamej, varför? Vi var jue nyss magsjuka å febriga? *orättvist* Well, jag önskar ingen annan att bli sjuk, men jag vill ju inte unna mig själv detta tillstånd heller ;)

Annars, idag är det alla hjärtans dag, ngt vi faktiskt (hör å häpna) inte firar här...tycker det är mest kommersiellt jippo, mer än för tanken av kärlek till ngn?! lr en slags halvtaskig kombo???

Jag vet, där råder det delade meningar, visst är det väl mysigt med en speciell dag, men om man vänder lite på det, så tycker jag nog att livet är så skört, bräckligt å kort så min uppfattning är nog, att man bör visa lite varje dag om hur mkt man uppskattar ngn :)
Ödmjukhet å kärlek genom hela livet, liksom...

Men,,, så har jag aldrig varit ngn fan av jätteromantiska handlingar heller...lagom är liksom min melodi, när vi kommer till "snuttigulligt"

Hur som, man får tycka som man vill å de som firar det här "jippot" unnar jag en helmysig dag :)

Nu en sväng t f-kassan, leta födelsedagspresent t Oliver å jobb från kl 12.00 å framåt,,,

Ha nu en himmelshärlig måndag, hur och om ni än firar den!

Kramar...

1 kommentar:

Maria Leander sa...

åh! Äntligen! TACK!
Verkade som att jag bara har människor ikring mig just för tillfället som gör ett jättestor grej av detta jippo. Började nästan fundera om det var mig som det var fel på... men nu vet jag att det är minst en till som det är fel på då ;)