fredag 11 februari 2011

Fredagkväll...

Trötter (som vanligt då ?!), vet inte vart energin tagit vägen ?!
Hade dottern m mig på jobbet idag, då hon kom hem strax efter 08. imorse. Skolan var stängd pga av snöovädret och endast en handfull elever hade tagit sig fram...

Hem, fixa å käka lite middag, mysa en hel del, slumra bakom Olivers varma goa rygg, när han kollade på ngt "skrotigt" på tv:n,
Nu är kidsen lagd å jag själv ligger i soffan och bara är, alldeles perfekt en fredagkväll om ni frågar mig :)Haha..jag har helt enkelt inte orken till ngt annat...Har faktiskt varit så här orkeslös ända sen denna dära magsjukan kom å bråkade med mig :(

Imorgon, hjälpa svärfar, baka m Oliver å skjutsa Saga på party/ kalas hos kompisar...

Hoppas Ni får en finan kväll Ni med!
Kramar...

Inga kommentarer: