onsdag 23 februari 2011

Hipp hipp Hurra...

I jante Sverige får man aldrig sticka ut, aldrig säga vad man eg. tycker å framförallt inte vara bättre än medelmåttan...

För 8 år sedan låg jag på min födelsedag med världens förlossningssmärtor, kämpade ett dygn för att få ut den lilla sparveln å när det väl var dags att krysta, hade jag bestämt mig, ungen skulle ut på en egen födelsedag, inte min!
barnmorskorna stod frågande (japp 7 st totalt hade jag) men ut kom världens (i mina ögon) finaste, busigaste lilla kille.
En egen födelsedag fick han då han kom till världen några minuter efter midnatt...

För det är jag stolt och glad, men sen dess har liksom fokus tagits från min födelsedag för att fokusera på sonens (förståeligt)

Men, jag ska komma till saken...
Eftersom, jag idag ska jobba, baka tårta till morgondagen, sambon är borta (blev dock fint uppvaktad i morse) , släkten kommer en dag (imorgon) å firar oss båda så säger jag idag...
Grattis till mig själv på födelsedagen. Den kommer att bli underbar!

Kramar...

Inga kommentarer: