torsdag 17 februari 2011

God torsdagmorgon!

Morning :)

Idag är jag förkyld, förväntansfull, längtansfull, glad å dans, dans, danssugen...

Förkyld: mest för förkylningsvirus som går?!

Förväntansfull: ett roligt skolprojekt som jag håller på med, kul att se hur ungarna tar in å bearbetar infon
Även inför kommande helg, börjar små förväntningar byggas upp å det ska man jue eg. inte göra för det är det spontana som brukar bli absolut bäst...Men lätt att låta bli???

Längtansfull: Ja, men samma lika som ovan, kommande partyhelg i Gävle, fniss, fina vänner, god mat, drinkar å krogen...

Glad: För att jag har ett jobb att fara till, men idag är jag nog mest glad för att snälla Anna klämde in mig på en klipptid som eg. inte fanns :) Ååh, vad det värmer i hjärtat att hon gör så! Välbehövligt, snyggt, härligt....ojojoj här kan d komma många till *slutar*

Dans, dans, danssugen: Ja, men det förstår ni väl själva?! Torsdag, snart helg, bra spotifymusik i bakgrunden, det bara spritter i benen å produceras endorfiner...
..........................................

Idag har sonen friluftsdag, min morgontrötthet till trots (förberedde igår) fick han med sig riktig varm choklad, stekta äggmackor, falukorvsskivor å lite annat idag,
känns bra :)
Rullade även köttbullarna igår kväll, så nu är det bara de stuvade makaronerna som ska göras när jag kommer hem...

Nu, lite kaffe, kuriren å en snabb garderobstitt, för ngn packning har jag jue inte börjat med än ;)

Ha en fin dag!
Kramar...

Inga kommentarer: