onsdag 16 februari 2011

Humdidum...

Jo men så har två dagars "ledighet" varit å imorgon dags för jobb igen :)
Trodde nog att jag skulle få lite mera gjort än vad jag lyckats med dessa dagar, men...
livet på en pinne, liksom?!

Sitter för tillfället å grämer mig lite över köttbullssmeten jag gjorde tidigare å nu måste gå å rulla å steka *blaj* Hade jag väl ingen större lust med ;)

Åsså, tänkte jag försöka få ihop ngn slags smart packning till helgens bravader, då jag får bära allt själv?? *märkligt* och de två kommande dagarna inte ger mig ngn tid till eftertänksam packning...( å jag vet, ska bara vara borta en helg, men behöver grejer för både långpromme å partyoutfit å lite mera förstås)

"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det"
A.A Milne

Nu mot köket då!
Kramar...

Inga kommentarer: