tisdag 8 februari 2011

Friskluften ger energi å trötthet...

Gokväll...

Trött, tröttare, tröttast :)
Har jobbat å varit ute mkt i finvädret, sicket härligt jobb jag har, (även om det är ett korttidsvikariat) Men ååh *lycka*

Fick såna värmande ord från ett av barnen idag, som gick ut på ett ungefär, att barnet ville att jag skulle stanna kvar m de andra fröknarna för alltid....Vill i ordalag inte berätta, men den värmen som rusar runt i blodet, att bli så accepterad och "gillad" av barnen på så kort tid...*lycka igen*

Kom hem till mina egna vackraste å vi har myst, pratat å kramats efter en "skitstart" i morse, som slutade i väldiga bråk här hemma, men nu är allt utrett å barnen har fått varit med om att väjla ut "ett passande straff" som de tycker att de förtjänade...Det blev let´s dance förbud för den ena på fredag å den andra valde dataförbud fram till på fredag...gissa själva....?!

Imorgon jobb igen, men innan tänkte jag försöka upp å simma på morgonen, men jag är jue så himla slö där på morgonkvisten :) Så vi får la se det imorgon bitti...

Nu ska jag iaf packa simkläderna, så jag inte kan skylla på det när jag yrar omkring efter en natts sömn...
Kramar...

Inga kommentarer: