torsdag 24 februari 2011

Grattis min älskade son :)

Så där ja :)

Premiären som fröken gick la bra idag :) tycker jag själv iaf...?

Hem till sonen å hans 8-årsdag, laga mat, fira honom, fika m släkten, ja även släkt innan middagen :) Mat, tårta, fika, surr....Trevligt, men vet ni, en present han fick; å den lekte han med från 15.30- tiden tills han stupade i säng runt 20.00...
Kort paus för middag å en kortare ändå för att blåsa tårtljusen å fika minimalt *L*

Hmm, man kunde ngnstans hoppas på att det skulle vara att lära sig sin nya riktiga digitalkamera som han fick från oss här hemma...men näe...
En Beyblade...japp, när det paketet tydligen hade öppnats så var det mesta inte så intressant längre ;) Absolut inte otacksam på ngt vis, nej då, väldans jätteglad för alla fina presenter...

Men utan konkurrens till den där sabla, dyra leksaken...hahaha...

Skjutsade fina Maria t tåget runt 20 tiden och sen då, kom hem pussade mina vackraste gonatt, tog mig med viss möda upp för trappen ;) till soffan å ja, där är jag kvar...

Sov Gott på Er!
Kramar...

Inga kommentarer: