måndag 6 december 2010

Wiie,, det funkar :)

Som jag skrev tidigare, fikat har vi gjort i dagarna 3 nu, haha...
Lägger in 2 bilder bara för att jag helt plötsligt kan överföra bilder igen...
Tjoho vad himmelsglad sånt gör mig :)
Ovan: Fikabordet innan första gästerna, min mormor ojade sig över att det fanns 11!!! sorters fikabröd, haha, gött säger jag ;)
Nedan: En hemmapåhittad blåbärs/svartvinbärscheesecake med massa bär, som inte var tokig alls *L*
Nu har jag/vi haft fina Maria
på middag å kaffe, å hon hade finfint paket med sig till M :)
Jag har hunnit inhandla några julklappar tidigare idag å det är så skönt att vara på G, inte alla kvar då liksom...
Efter att frökenfräken for hemåt mot Gävle, har jag slagit in de inhandlade klapparna, plockat lite, slöat lite och badat...
Nu börjar jag känna mig redo för sängen å lite läsning innan Mr Blund ska komma...
Sov Gott
Kramar...

2 kommentarer:

Maria Leander sa...

cheesecaken var lövly! tack för gott fika och trevligt sällskap :)

Grallsan sa...

Tack å tack själv för himla trevligt främmande :)Får gärna göras om...kram