lördag 18 december 2010

Lördag, lördag liten...

Hej...
Vaknade till stoora snöflingor imorse... Mys...
Fort, fort igång m kaffe, på med kläder å ut, Saga fick äran att klättra upp på altantaket å skotta ner så mkt hon bara orkade, medans vi stora skottade och skrotade...

Efter lunch, skulle här fixas pepparkakshus, Det var INTE roligt :( Usch! dessutom brände jag mig när socker fastnade på mitt finger och inte lossnade..ajajaj....
Men efter två timmar var så huset klart, haha..
Vi får se om det kommer några bilder sen, på underverket ;)
Sen kokades knäck och mintbaiyleschoklad..

Däremellan städades nedervåningen och fixades middag...
Kan säga att jag somnade så skönt, när kidsen kollade på grinchenfilmen, M låg bredvid å läste filmen för Oliver, då...Zzzzz......så himla härligt :) (och välbehövligt, denna sjukdomsvecka har tagit helt slut på mig)

Nu väntar en lugn kväll i soffan, imorgon Sagas simavslutning och ja...det var nåt mer, men det har jag redan glömt ;)

Ha en härlig lördagskväll!
Kramar...

Inga kommentarer: