onsdag 15 december 2010

Dags för lite julgodis?

Idag, mina vänner,

Är en mindre bra dag (än så länge)
Förkylningen har nu gått in i fas "tappat lukten", öronen har slagit till så jag knappt hör ngt och kroppen är så slut så jag bara skakar å svettas så fort jag försöker förflytta mig överhuvudtaget...

Julen är jue dofternas mästerverkstid, glögg, hyacinter, kokande knäck m m ,å nu får jag gå miste om detta...hmm kanske bara idag dock, men oj vad jag tycker synd om mig själv, haha...

Idag ska jag iaf försöka orka fixa lite julgodis m kidsen och bara ta det lugnt, eller de ska nog få fixa själva, men med lite vägledning från mamman :)
Nu har jag satt igång lite saftglögg, ska snart köra igång lite skön julmusik, sen lägger jag nog omkull mig igen på soffan, tills kidsen kommer hem...

Så dagen kanske blir toppen iaf, innan den är slut ?!
Kramar...

Inga kommentarer: