måndag 6 december 2010

Min bästa vän

Min bästa vän

Ja ni, jag har en absolut "bästa" vän, men jag har även lyckan av att ha två väldigt nära vänner förutom henne också, dessa tre personer betyder så mkt för mig, de tar ner mig på jorden när det behövs och de håller mig ovanför ytan när det behövs,,,
för så är det i livet, upp och ner, toppenbraiga dagar och händelser och lite mindre braiga dagar och händelser...

Då vet jag att, anytime, vilken tid som helst, skulle jag kunna lyfta telefon och prata, prata å prata å de lyssnar, kommer m kritik, kommer m goda råd...
Jag hoppas de kan känna samma sak med mig?! Eller jag vet, att de vet att de kan ringa eller komma när som helst, min dörr står alltid öppen för mina fina *L*

Dessa fina, känner mig utan å innan, de vet hur jag fungerar å tänker och jag vet hur de tänker, haha för det mesta iaf...

Oftast så är det inte alltför mkt gnäll utan mest livet, vardag, skratt, drömmar å planer å funderingar...uppdateringar vad som hänt och som ska hända, allt från en fest ngn ska på, till ens barns träningar...

Mina vänner betyder oerhört mkt för mig, jag älskar dem djupt och jag är oerhört tacksam för att få ha dessa fina i min närhet...
Avstånden är dock långa emellanåt då den ena bor i Gävle, henne lärde jag känna ngn gång på högstadiet, den andra i huvudstadens ena förort, henne har jag känt hela livet,och den tredje har jag här i stan och henne har jag haft turen att lära känna på senare år...

En del riktigt fina vänner (som inte betecknas bästa vän?!) är mitt liv också berikat med som jag tycker och bryr mig mycket om, dessa fördriver jag också gärna tiden med,,, men det är till dessa tre ovanstående underbara som jag löser "världsproblemen" med :)

Kramar...

Inga kommentarer: