fredag 24 december 2010

God Jul till Er alla...

God Jul,
idag är det en speciell dag för de flesta,
Jag har lyckan att få vara med mina nära och kära, för det är jag ödmjukt tacksam,,, medans många vackra själar, spenderar dagen ensamma
Läste nyss om en dödsolycka söder om Gävle, där föräldrarna omkom men 1- åriga sonen överlevt..
Tragiskt och det gör ont i själen av att läsa om dessa otäcka öden...Ledsen är vad jag blir...

Jag sänder en tanke till alla de som på ngt sätt känner sig ensamma, är ensamma eller av olika anledningar inte ges möjlighet till ngn julefrid.
Till Er alla som sitter med ngn eller många som Ni håller kär, visa att Ni uppskattar dem lite extra idag...

En God Jul med hopp om att alla ska få en glimt av julefrid, det är min högsta önskan ikväll...
Kramar...

Inga kommentarer: