måndag 20 december 2010

Får det gå till så här?

Ok, ibland kan gubbens ord vara lite svårtolkad ;)

Efter ett samtal m honom för dryga timmen sen, står det klart att han inte hinner komma å dra upp mig i ngt dike om jag måååste handla klart klapparna idag ???

Mäh, jag hade väl inte tänkt hamna i ngt dike heller?!
Ok, nu ser jag visserligen en poäng med det hela, att det har snöat kopiösa mängder, jag hittar knappt bilen och plogning av vägar lämnar mkt att önska för stunden ( har dock viss förståelse, för att dessa stackare inte riktigt hinner med)

Så...Kl 14 kommer min gubbe hem och gemensamt far vi ut till d stora köpcentret,
För det är ju mkt bättre att vi båda hamnar i diket i detta snöväder...?

Eller...menade han helt enkelt att jag inte är lika bra som honom på att köra bil?
*hrmpf*
Eller var det hans sätt att visa att han gärna följer med och inhandlar resterande? Think NOT...

Ja, ni, vad jag vet för dagen är, att jag vid 33 års ålder precis fått körförbud av min sambo???

Också säger dem att världen är märklig ;)

Kramar...

Inga kommentarer: