torsdag 23 december 2010

Ostar....

Gokväll...

Börjar bli en dålig? vana det här, att dyka in mitt i natten ;)

Har idag haft en dag, med en lugn start, kidsen bakade after eight brownies och jag gjorde en sill, läkarbesök där det konstaterades att jag inte hade halsfluss...än...*suck*
Inget penicillin alltså, för det ville jag jue verkligen ha så här i snaps, och juldagsfestartider...
Men jag vill dock kunna svälja och inte ha så förbenat ont i halsen...

Jaja, sen då? Jo, ut på E-center idag igen...Jag vet, helt vansinne, stopp på donken som ungarna uppskattade, alltså jag tycker inte ens om deras kaffe...

Hem, packade upp, for t Söderala å klädde gran å griljerade skinka, en riktigt mysig kväll, åter hem...
Nu ngt tröttare...
Men köttfärsen måste räddas, så nu har jag gjort en chili con carne t morgondagens middag...

Avslutade m att svulla i mig en skinkmacka, en massa ubergoda ostar å kex och inser att jag nu är för mätt för att kunna ta mig till sängen ;)

Imorgon, ska jag och barnen mysa, fixa lite julkäk, kidsen ska iväg m M en sväng och inhandla en stor, dyr, fin julklapp vald med stor omsorg och eftertanke till moi... ( känn nu ingen press M)
fina Maria och hennes mor kommer, syrran ska hämtas vid tåget vid 17-tiden ( jaja, ngn gång ska hon hämtas iaf)
Sen blir det uppesittarkväll och bara lugn å ro ;)

Har ni tänkt på varför man stressar så hemskt för en enda dag? istället för att njuta, göra det man hinner å känner är prioriterat å det som är mindre viktigt...well strunta i det, sänk kraven, släpp prestigen...Det blir jul ändå!

Kramar...

Inga kommentarer: