måndag 27 december 2010

Jag har simmat!

Nämen, jag fortsätter la bloggtrenden m ytterligare ett inlägg dagen till ära ;)

Idag for vi upp allihopa t Hällåsen, för att simma lite, jag och Saga simträning, de andra två, well...
63!!! längder drog jag i med...oerhört skönt, hade nog en hel del frustration som skulle bort, helt enkelt *L* Mkt att rensa i tankegångarna och jag tror tametusan bastun efteråt rensade ur de sista alkoholresterna sen helgen...?
Sista 10 var inte ens jobbiga, men tyvärr blev sonen dålig där, så jag fick avbryta å kliva upp för att trösta...

På onsdag..på´t igen bara och nu kör vi på 80 rakt av. Men då åker jag själv ;)
Efter några veckors uppehåll var det kanontoppenbra på alla sätt å vis att ta sig iväg och äntligen vara på G igen...

Väntar med spänning på morgondagen för att se om jag kommer att krypa eller rulla ur sängen...

Kramar...

Inga kommentarer: