onsdag 8 december 2010

Tvagning på G ;)

Hallå där!

Nu har jag gjort med barnen vad jag ska göra med mig själv när de lagt sig ;)

Jo, de har badat i massa, åjo det var en hel del, olivolja istället för badskum, insmörjning med skön lotion, nagelvård, hårinpackning, well, den slapp grabben ;)
Så nu sitter vi här å kollar barntv å varvar ner dagen...

Dagen har spenderats lite oförhappandes på fune, var inte alls planen för dagen, men blev så bra, så bra *L*

Imorgon är det då dags att köra julbord igen å på fredag med för den delen, sen lördag åker jag ner till fina Maria i Gävle, för en skön dag och en galen?! utekväll...Far hemåt på söndagen igen...

Men nu, time för en uppdatering/lyssning av dagens avsnitt av radiokalendern som jag å kidsen avlslutar dagen med...Sen....

Egentid, aah :)

Kramar...

Inga kommentarer: