söndag 19 december 2010

Snart är det jul :)

Gokväller på Er

Idag har jag slitit i hemmaköket ;) Jag å Saga bakade pistage- och apelsinbiscottis och choklad- och ingefärsbiscottis, fortsatte med lingonchutney och rabarber och hallonmarmelad (tänkt t ostbrickan) , Isterband å persiljestuvad potatis blev middagen... :)

Men sen ni, kommer det mindre roliga igen..ONT i halsen...blä, jag hade ju precis börjat piggna på mig :/ Och nej, jag kan inte vila mera, då blir jag tokig (-are)

Imorgon ska jag väl iaf försöka mig ut på vägarna å inhandla några klappar å lite mat...
Vi firar inte julen hos oss i år, hmm jo grötfrukost m mamma å systrar, men själva middag, mys, klappöppning, Kalle blir hos mamsen i år, så jag/ vi behöver inte slita ihjäl oss,,,även om ni som känner mig vet att det är sånt här som är d roligaste som finns :)

Tänkte även fira del av julafton m fina farmor och farfar...

Nu ska jag kolla vidare på söndagsfilmen innan jag kryper ner å tar en bok istället...
Gonatt

Kramar...

Inga kommentarer: