söndag 5 december 2010

Om det här vore min sista dag...

Gaah...gulp...vilken rubrik! Hemska tanke!
Hmm...

Då skulle jag ta en massa fina kort på mig och mina barn tillsammans, skriva brev att spara till dem i framtiden, tala om för alla mina nära hur mkt jag älskar dem, kanske höra av mig till vänner från förr, berätta om ngn ouppnåelig dröm, försöka berätta vad jag skulle velat ha gjort, som jag ej genomfört...tja rätt realistisk tanke...

Eller... så skulle jag ställa till med ett hejdundrandes party, där vi dansade, dansade, dansade...

Eller...så skulle jag ta familjen på ett plan till en härlig strand och bara njuta av att leva

Eller...så skiter vi helt enkelt i dagens rubrik, då den var så fruktansvärt deprimerande...

Nu får vi snart fikafrämmande och det är iaf vad jag kallar en Himmelshärlig söndag :)

Kramar...

Inga kommentarer: