torsdag 26 mars 2009

Vab- dag och fler lär det bli...

Hej...
Här går livet sin stilla gång...Vabbar med Oliver och ska förmodligen fortsätta med det en bit in på nästa vecka...
Idag har vi spelat memo, fia m knuff, tv-spel och tetris på datorn. Bakat olika muffins, Oliver valde en variant m jordnötssmör och kakao och jag valde att göra mina m äppeltärningar och kanel. När de var färdiga ville Oliver ha chokladfrosting på sina (smält choklad blandat m philadelphiaost) och garnera sina m strössel och hjärtan. Resulterade i att han åt lite smet! Det var så skönt att se honom äta. Ni som är föräldrar förstår nog precis vad jag menar... :)
Mammas lilla kille, han är så liten å svag helt plötsligt, får inte i honom mkt mat alls men det blir väl bättre så småningom. Jag ser ju att han har sååå ont när han sväljer, blir mkt mos just nu...Dock inga mängder...
Imorgon samma lika, vara hemma och ta det lugnt, ska försöka komma iväg å handla lite, vi får väl se hur lillfisen mår, det är han som får styra mina dagar för tillfället...

Nu sover han iaf och Sagisen har precis lagt sig.
Så nu ska jag ta och koppla av resten av kvällen. :)
Kramar...

Inga kommentarer: