lördag 21 mars 2009

Nu har även jag helg! :)

Hej hopp...
Ja, så var lördagen snart till ända *L*, Började jobba strax efter 07.00 imorse och körde på fram till runt halvtvå...Gick finfint!

Hem å in i duschen. Iväg å handla inflyttningspresent och åkte hem till Ola och Carina, haha ( min fd chef och min nuvarande chef)... De har nyligen köpt ett nytt hus som är större än det förra och gu´ så fint det var :) Blev där en stund och surrade å drack lite java, innan vi begav oss hemåt för att fixa käk. Idag bjöd (Hmpf, bjöd å bjöd, någon, moi! gjorde väl maten)huset på schnitzel, klyftpotatis, persiljesmör, kapris, citron och ärtor..ja,ah tillbehören är mkt viktiga :) Till det lite gott ekologist rödvin...
Å nu efter maten...som ett slakt i soffan...där tänker jag stanna resten av kvällen och vara fullkomligt nöjd med det *L*

Imorgon tror jag vi ska köra lite indisk mat??? träning och påskpyssel på lokalen...
Ha en riktigt fin lördagkväll, krama Era nära å kära...
Sänder en stor kram...

Inga kommentarer: